Onsdag

Idag blir Sofi 4 dagar gammal, min lilla plutt! Blev dock en sömnlös natt, lillan ville helt enkelt inte sova. Blev då en hel del sovandes från morgon till 12 slaget ist och en hel del morgonmys och det gillar vi. Nu har hon just krypit sig ihop för att sova yttligare lite mer, nu har jag och älskling tid för lite annat som behövs göras här hemma och inkl vila lite.

Återkontrollen igår gick super bra. Hon har gått ner 300g sen födelsevikten och det var ingen fara med det, så länge dom inte gått ner mer än 10%. Efter det gick vi ner till Café Kristallen för fika. Det var riktigt skönt att få komma sig ut lite, det var ju fint väder, solen lyste men det blåste då inte lite men det gjorde oss inget. Att få sig en promenad var bara det skönt, och lillan verkade då gilla det mest. Hon låg och sov sig igenom hela resan till och från sjukhuset och bara njöt! Vi fick besök när vi kom hem, lillans moster m. sambo och kusin kom förbi, även min vän och hennes dotter kom på besök. Senare kom hennes farmor och farfar igen, dom hade varit och köpt lite frukter till oss och kläder till deras barnbarn. Lillan har fått så mycket presenter, jättekul! Allt från kläder, gosedjur, pengar osv.

Ne, nu ska jag gå och diska lite. Tack för alla grattis kommentarer föresten ♥

KOMMENTARER

grattis tusen gånger om pernilla! hoppas att allt går jätte bra för er :) kram!

2011-03-23 // 17:00:06

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback