Nära hjärtat

Kom nyss in från en promenad ute i det fina vädret. De är skönt att få komma sig ut ett tag och bara lyssna på musik och få vara i sina egna tankar en stund. Svängde även förbi affären innan jag traskade hemåt, handlade lite frukter inför ikväll då det blir fruksallad!

Testade min vårjacka idag, som jag hade tänkte inviga pga plus gradigt ute och ojj vad den såg liten ut på mig med stormagen ivägen (raffsade ist åt mig sambons jacka) och promenerade ut. Apropå stor, upptäckte här om dagen en bulltande känsla i ett av mina fingrar (där jag har min ring) att mina fingrar har svällt upp! Fick först inte av ringen, den satt som klister. Igår kämpade vi, även fast det kändes som hela mitt finger skulle lossna men tillslut lyckades vi få av mig den! Nu klär ringen halsen i ett av halsbanden jag fick av älskling första året tillsammans.

Bjuder på en dagens, vecka 37+6.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback