Vår prinsessa

Godmorgon! Sitter just nu och fikar och ska strax hoppa in i duschen så vi inte behöver stressa ihjäl oss idag. Vi ska nämligen fara ner till BB Hemvård på återbesök för kontroller vid lunch. Lillan och jag vaknade vid halv 7 imorse och har bara myst i soffan och tittat på vakna med The Voice hela morgonen.

Nu ligger hon och sover med pappa så här sitter jag och försöker slänga ihop ett blogginlägg. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men som ni märker har hon kommit, vår lilla guldklimp! Hon kom den 19 Mars, på bf datumet. Hur kul är inte det på en skala 1 till 10, hon ville varken ut innan eller efter utan bestämde sig för att vara punktlig. Allt gick jättebra och alla mår toppen! Vi fick åka hem igår och det känns faktiskt bra att vara hemma, nu börjar verkliga livet. Tvätten växer och disken stiger men det gör inget, vi ger vår energi till lillan istället och försöker få sömn och vila.

Besök har vi fått, en hel del. Alla vill se henne. Det mesta besöken fick vi på BB vistelsen men även igår kväll fick vi oväntat besök som ville komma och beskåda henne. Besöken är inte slut inte, det finns fler som inte ännu inte sett henne men det kommer. Man kan inte alltid ha huset fullt inte, vi måste också kunna njuta lite av egentid med lillan och få lite lugn och ro.

Ne, nu ska jag sätta igång med att göra mig klar och sedan väcka upp herrn och göra lillan klar! Skriver mer senare när jag får tid.

KOMMENTARER

Grattis Pernilla :D. Hoppas du mår bra efter förlossningen.



Kanske man får hälsa på någon dag och se underverket :). Kram

2011-03-22 // 09:39:41
» Elin

Grattis igen gumman :) du vet vem du ska ringa om behöver hjälp med tvätten ;)

2011-03-22 // 09:55:25

Stort grattis till den lilla familjen! Hoppas allt är bra med er!

2011-03-22 // 19:22:54

Jättegrattis! :D Så himla roligt för er :)

2011-03-22 // 20:27:07

Grattis!! :)

2011-03-22 // 22:42:30

grattis!

2011-03-25 // 21:35:01

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback