Vilda affärer

Känns faktiskt konstigt att jag inte bloggat på hela dagen förens nu! Jag har verkligen haft fullt upp idag att jag inte ens kunnat slänga in ett inlägg. Idag har jag och älskling haft en toppen dag, det började med att vi for och handlade lite saker till hemmet - nya handukar och en vinäger och olja spruta till köket. Vi for sedan och små handlade lite mat som behövdes. När vi väl kom hem var det dags att laga middag, det serverades kött och potatisgratäng med sallad.

Nu har vi just spelat klart, vi har suttit och spelat vilda affärer. Hur kul som helst..haha! Nästan som monopol för er som inte vet vad det är för något. Det kan verkligen gå hett till i sånna här spel när både jag och älskling är dåliga på att förlora men ändå så kan vi inte sluta spela.


Vår nya vinäger och olja spruta.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback