Avuu, Aguu, Wä, Grää

Som rubriken lyder så kommunicerar vi nu med varandra på detta vis. 8 veckor blir Sofi idag och framsteg visas här hemma i fulla muggar. På senste tid har hon allt mer och mer börjat jollrat med oss, härma varenda min (försöker iaf) och är mer "social" av sig. Hon har även blivit svårare att tillfredställa, hon vill inte ligga på rygg, inte mage utan stå och hoppa med hjälp av oss eller tvärt om. Inatt sov skrutten 5 timmar i följd! Det är såå skönt att man själv får lite sammanhängande sömn på natten, man behöver det. Men efter amning som då var vid 4 tiden vart det bök, bök och mer bök. Sov allt från 20 till 30 minuter, vaknade och somnade om i 20 - 30 min osv osv.

I alla fall, idag är det skinande sol ute! Dagen planer är självklart att gå ut, vi ska tillsammans med lillans farbror ut i solen och picknicka. Nu ska jag fixa till mig och lillan sen ut! Hoppas ni alla andra får en toppen dag

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback