Dagen i sin helhet




Dagen började med en sovmorgon för mig. När vi käkat frukost och gjort oss klar begav vi oss ut på en promenad och bestämmde oss då för att svänga förbi familjecentrum, BVC, för att kolla hur mycket Sofi har växt. Det var 1 månad sen vi var där sist, nu väger Sofi 5700g och är 60cm lång (5050g och 57,5cm sist). Stor flickan min! Vi tog oss sen till affären och handlade lite lunch och sedan till mamma då dom passade lillan medans vi for på lägenhetsvisning med fadern min. Gillade den starkt men vi har ännu inte bestämmt oss än om vi ska slå till eller inte.

Nu har vi just dukat undan middagen och lillan ligger och tar sig en nap! Blir att luta sig tillbaka i soffan och bara ta det lugnt innan DH och BB börjar på tv. Ojuste, det får vi inte glömma. Idag har jag ju namnsdag ;-)


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback