En picknick?

Onsdag, och solen skiner starkt idag med! Idag är B ledig så planerna som ska göras idag blir tillsammans. Skulle faktiskt vara mysigt att bara ta en promenad till ett ställe man kan lägga ut en filt och sätta sig ner en stund, och ta med något att äta/dricka. En liten picknick typ.

Igår spenderades hela dagen hos min vän Elin. Det började med att jag skulle ut på en promenix, så jag tog mig en promenad ner dit istället och satt med hon och hennes dotter ute och njöt av solen. När lillan tillslut vaknade bestämde vi oss för att bege oss in istället, där vi satte igång en film - I am number four. Efter middag, kaffe och en hel del musik lyssnande så bestämde sig lillan och jag att det var dags att promenerna hem.

KOMMENTARER

Kul att du är me di tävlingen om en valfri vara:)

2011-05-11 // 09:37:55

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback