Idag älskar vi pappa bokstavligen

Sen i onsdags har det varit tyst här i bloggen, har gjort en massa och sen har det ju varit himla fint väder ute. Jag tänkte i alla fall snabbt uppdatera er om vad jag gjort. Igår hade vi en riktigt underbart trevlig dag! Jag mötte tidigt upp syster, redan klockan 10 gick vi ut på en promenad som varade i hela två timmar! Vid middags tid kom Sofi's farbror förbi och hälsade på, vi gjorde iordning egna kebaber som vi framför en film smaksade i oss. Av resterande pizzadeg gjorde vi pitabröd av och frös in.

Idag är det fredag den 13:de men det är väl ingen som har missat det? Ute är det ruskigt tråkigt väder så för mig och lillan blir det helt enkelt en hemma-mys-dag! Om jag har tid, det vill säga om lillan somnar så blir det lite plock här hemma så vi har det fint inför helgen.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback