I ur & skur

Godmorgon godmorgon! Imorse var jag trött, trött och jättetrött men det var bara att pallra sig upp med damen min som i detta ögonblick nu har somnat, så jag ska nog också se till att vila lite nu medans jag kan. Hon var vaken allt från halv 6 till halv 8 då vi klev upp. Fram tills nu har vi bara myst i soffan, fikat och sett på tv med våra pyjamaser fortfarande på!

Idag som igår är det regnigt, men guu vilket upp och ner väder det var igår. När det var skinande sol ute bestämde sig jag och syster för att mötas på en promenad för att få lite frisk luft. Bara efter en kort stund kom vääärsta skuren! Tur att vi hade med oss våra paraplyn och lillans regnskydd! Men typ 5 minuter senare ja då var det sol igen och så höll det på haha. Tillslut vart vi less och gick vi hem till mig och käkade upp cheescaken jag gjorde i förrgår då vi hade besök över.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback