Kramkalas


Idag har Sofi och Engla kramats en massa! "Fi, Fi, hålla Fi" sades det av Engla hela tiden. När vi umgåtts klart hos mamma/mormor blev det att traska hem till sambon och laga mat. Just nu sitter vi bara här i soffan och myser allihopa och ser på tv. Om lilla gummsan bestämmer sig för att somna tidigt ikväll ska jag nog också passa på att krypa ner i sängen samtidigt, behöver sömn känner jag! Imorgonbitti som idag kommer syster förbi och spenderar dagen med oss, så pigg och arlert måste jag vara då hon kommer strax över 9. Jag var sååå trött att jag sov vidare när hon kom och två timmar senare klev jag upp och socalicerade mig haha. Tur att sambon och gummsan höll henne sällskap!


KOMMENTARER

Haha, vad gullig du är! Men ibland så behöver man få sova ut =)

2011-05-26 // 16:38:48

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback