Kycklinggryta m. kokosmjölk & ris


Här kommer receptet av kycklinggrytan jag tilllagade igår och det vart så gott att jag vill dela med mig det till er. Det är till 4 portoner och man kan alltid tilllägga eller ta bort ingredienser om man så vill.

3 kycklingfileer
1 lök
1 paprika
3 msk champinjoner
½ burk kokosmjöl

Stek lök, kycklingfileer och paprikan tillsammans. Tillsätt sedan champinjonerna och kokosmjölken och låt putra samman med kryddorna. Jag hade curry, salt och pepparmix. Servera med ris och grönt!


KOMMENTARER
» Sarah

Tiden går sjukt fort, känns tråkigt att jag kommer att missa en del i höst när jag börjar plugga.

2011-05-24 // 16:01:03

ååh såg gott ut, ska nog testa de ikväll! :D

2011-05-25 // 15:39:11

Ser super gott ut!

2011-05-25 // 16:51:23

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback