Härmapa och läkarkontroll på BVC

Idag har vi varit på BVC för läkarkontoll. Lillan är frisk som en nötkärna och växer som hon ska gör hon också, hon vägen nu 5080g och är 57cm lång! Tappade nästan hakan när dom sa att hon är 57cm lång, sist vi var där (för 3 veckor sen) så var hon bara 53,5cm. Tänk att hon redan är 6½ vecka, det går så fort fram.

Jag och Sofi har tidigare suttit och gjort grimascher mot varandra. När jag gappade munnen om och om igen så snappade hon ganska fort upp det och gappade efter varje gappning jag gjorde. Hon tyckte det var så kul! Efter varje gap så fick jag med en leende med kisande ögon! Sofi gillar också när pussar henne och låter med ett smackande ljud så testade på att göra pussmunnen om och om igen som hon skulle härma men det var nog alldeles för svårt för henne, fick bara en räck ut tung i svar haha!

KOMMENTARER

Haha, eller hur! Idag tittade till och med solen fram då och då mellan molnen men ändå kändes det inte tilltäckligt skönt för att orka gå ut ;P



Lova hade storlek 56 fram tills för bara några veckor sedan, men hon började nosa på storlek 62 tidigare. Det är ju så olika från märke till märke, men förmodligen tills hon var 3,5 månad iallafall :)

2011-05-03 // 20:46:00

haha vad gulligt! ;D

2011-05-04 // 10:17:42

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback