Tänker tillbaka.

Idag när jag och lillan var ute på promisen träffade jag på en gammal klasskamrat som jag inte träffat sen studenten! Så det var riktigt kul att man stötte på henne. Även hon har en liten flicka, fast på 1½ år och väntar yttligaren en till!! Åh vad mysigt det såg ut med go magen, saknade min mage lite smått då. Hihi. Det var så mysigt att ligga och känna alla rörelser där inne och ännu mysigare är det att gosa med lillan på utsidan <3 Satt för ett tag sen och skrollade igenom alla gravidbilder o videos vi tagit under resans gång, och tänkt att denna skatt som just nu ligger och sussar sött väntade där inne på att få komma till världen. Gosungen!

KOMMENTARER
» Sarah

Jag kan också sakna magen ibland! Fast bara lite :)

Hur är det med er?

2011-05-05 // 18:13:24
» Sarah

Hahaha!



Men stackars liten! Hoppas det blir bättre!

Jo men för oss är det bara bra! Vi kämpar både med att inte vyssja när hon ska sova och med smakportioner, så det är mycket nu :)

2011-05-05 // 18:29:37

Jag förstår dig! Till och med jag kan tänka tillbaka och saknar tjockis magen med Izabelle =)

2011-05-05 // 18:33:35
» sara

jag far imorrn och stannar till söndag eller månda :)

men veem är dee? äre nån vi gick i gymnaiset mee? :O



om usama, näe precis de enda bilderna dom har visar ju inte direkt att de är just han eller så. men sen så vill ju ine obama visa dom bilderna heller!

2011-05-05 // 18:55:44
» Idha

Tack! Om man blir rekomenderad av någon som varit där så kostar de inget att fota. Om man bokar tid tror jag de kostar ca 900kr. En bild kostar 389kr, två bilder 550kr osv. Men de tar egentligen inte så mycket barnbilder, de är bara om de blir tid över. Allt bra med er? =) Ni är välkommna imorgon(fredag) på öppna förskolan på familjecenter på ersboda mellan 12-14.30 om ni vill. Kram

2011-05-05 // 22:20:32

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback