Ny vecka


Hallå! Kanske dags för en uppdatering, har inte sen i lördags suttit framför datorn förutom en titt genom mobilen igår då jag var tvungen att gratta alla mammor därute! Morsdagen här hemma började med en låångt sovmorgon, kl 12 bestämde vi oss för att kliva upp, från halv 4 vaknade hon varanan timme men inte förens 12 ville hon upp! Skönt tyckte jag! Vid middags tid var vi hos farmor och farfar och käkade middag plus fika efteråt. Sen blev det hem och se på BB Live.

Måndag idag och ny vecka. Blev en tidig morgon idag och glad är jag för det, solen lyste starkt imorse så en lång promis blev det absolut! Sen blev det en sväng till Barnens hus då vi skippade det igår eftersom det regnade. Där köpte jag en present till Izabelle som ska ha kalas i veckan och till mig själv köpte jag en bröd och muffinsform som jag hittade inne på BOOM. Nu måste jag bara se till att baka en massa, bullar vill jag ju också göra! Jaja, nu blir det middag sen mys med familjen och ett kvällsbad för lillan.


KOMMENTARER

stora flickan :) härligt att höra att allt går bra för er :)

Nallade lilla listan från dig :P

Men visst bor du på ersboda lr?

Vi skulle tagit en barnvagnstur någon dag :)

2011-06-02 // 16:10:28

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback