10 November

Pga att ingen vaknade av larmet imorse fick vi oss en sovmorgon ända till halv 10. Eftersom vi inte vaknade till larmet missade vi föräldraträffen! Vi var ist pigga och alerta för att börja dagen med massa mys. Idag blir det en hemma dag med lite städ. Hoppas ni alla får en underbar dag!

Igår efter BVC besöket var vi alla helt slut, speciellt Sofi som brukar ha sin sovnap då vi hade besöket. Vi hade egentligen tänkt gå in till babycafét men eftersom hon var så trött bestämde vi oss för att promenara hem ist, så fort vi kom ut slocknade hon! Jag passade på att fara och handla medans sambon och lillan var hemma. När klockan började närma sig middags tid for vi hem till mamma/mormor som bjöd på gómat och ett glas vin.

I torsdags var jag och lillan och hälsade på kusinerna och moster. Vi kom lagomt till fika, hade tagit med mig donuts som jag i fredags bakade. Efter det blev det bara lek och stoj tills det var dags för middag och sedan ännu mer lek och stoj innan hemfärd. Mycket trevlig dag/kväll!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback