Eid Mubarak

Nu har helgen nått sitt slut och imorgon börjar vardagen igen! Denna vecka ska vi se till att ta det lugnt och bara koppla av, jag känner mig så slut i både knopp och kropp! Tänk vad sömnbrist kan göra..

Idag har vi iaf firat Ciid. Som julafton. Vi drog ner till B's familj och åt middag och hade en super trevlig dag! Innan vi hann oss ner till dom så tog vi oss en runda på stan och kikade lite! Självklart fick det ena och det andra följa med hem. När vi stötte på C påminndes man att det kanske är dags att börja handla julklappar! Iår får man stå för hela handlingen själv.. Kommer bli rätt stressigt om jag skjuter på det allt för länge!


KOMMENTARER
» Eva

Tycker vi kan dra en runda på stan å köpa lite klappar ;)... Det finns inge roligare tycker jag!! :)hihi

2011-11-08 // 11:06:42

Såg er idag när jag körde till babycafeét. Det var fullproppat där idag, jag, Amanda, Lisa och Melket. Så vi saknade er där idag :)

2011-11-09 // 18:11:05

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback