Första krypstegen.

Idag, den 18 November blev den dagen Sofi tog sina första krypsteg! Både jag och Badder trodde att Sofi skulle skippa krypningen. Tänk så fel vi hade! Trotts jag inte var med när detta fina och stora ögonblick skedde är jag otroligt stolt och varm om hjärtat. Hon blir så snabbt stor, min snart 8 månaders tjej. Imorgon blir hon ju hela 8 månader!

Varför ska jag alltid missa dessa händelser? Det var samma sak när Sofi vände sig från mage till rygg. Jag tror B får börja vara snabb med kameran så jag också får "vara med" och skåda dessa ögonblick hihi! Dock var det jag som fick fira Sofi när hon för första gången satt. Jag hoppas på att få se repris imorgon.. ska även krama kameran hårt så jag kan få de på video ev. på kort!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback