Feber

Igår var Sofi glad, lekfull, harmonisk och lugn! Ja, konstigt vore väl annars. Hon blir ju alltid glad när vi umgås med Eva och lillkillen William. Idag däremot har vi haft en varm, trött, mammig/pappig tjej hemma. Så fort det kan vända.. Inatt åkte hon nämligen på feber. Jag vaknade av att hon var het - stekhet. Hon sov hela natten genom och verkade inte påverkas alls förns hon tidigt gjorde morgon och var gnällig. En alvedon och förtsatt sömn vart hon allt lite piggare!

Dagen har bara beståt av mys, mys och åter mys. Lillan har mesta dels bara sovit. Vi var tvugna att stryka ÖF idag, och lika så stryka morgondagens planer.


KOMMENTARER

Haha, vilken skön sittstil :) Och tack! Det känns jättekul med alla tänder faktiskt. Men de kommer när de kommer :) Minnas kompis blir 1år om 2 veckor och han har 1 tand, men han är lika fin ändå såklart ^_^

2011-11-23 // 22:00:12

Skön stil hon har :P

Hoppas febern håller sig borta!



SV: Tyvärr vet jag inte vad affären hette som jag köpte huslyktan.. Var en liten inredningsbutik jag hitta bara. Men dom finns nog i dom flesta inredningsaffärerna skulle jag tro :)

2011-11-23 // 23:27:31

Tack så mycket :) Det är Tobias som byggt borgen.

Hoppas att Sofi vaknar pigg och glad idag!!

2011-11-24 // 10:01:48

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback