17 oktober

Idag har vi gjort det "roliga" här hemma, sånt som måste göras! Vi har både städat och tvättat. När man knappt ser golvet i sovrummet, när det ligger fullt av kläder är det nog dags för att tvätta! Jag har även suttit och gått igenom hela Sofi's garderob och lagt bort en hel del men även lagt fram en massa kläder. Vi hann även med en test i vinter overallen, lite stor men sitter säkert som ett smäck till vinter! Hon växer ju som ett odjur hihi! Annars är ju inte det hela världen.

Denna helg har verkligen gått i snigel fart, beror nog bara på att jag har jobbat! Både fredag kväll och söndag hel dag. Helgens jobb tog verkligen i, när jag väl kom hem på kvällen hann vi bara slå på film och plocka fram godiset och sen somnade jag på plats. Den lediga lördagen bestod av att besöka Petra med famlij! Guu vad jag saknar dom. Även fast vi pratar varje dag är det inte samma sak. Jag får hoppas att veckan inte kommer bestå av en massa to-do för mig så får jag mig nog tid för ett till besök. Iaf, mot kvällen promenerade vi hem till mamma och käkade middag och snack innan det var dags för att röra sig hem för att sova.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback