En trött tjej!

Idag som igår besökte vi öppna förskolan. Igår som varje onsdag var det Baby Cafét och idag var det träff med föräldragruppen. Eftersom vi träffas redan kl 10.00 på träffarna krockar alltid lillan sovnap! Hon slumprade till en kortis på tjugo minuter, alldeles för lite för henne! Hemma hade jag en dötrött tjej som efter lunchen tog sig en lur. 3(!) timmar varade den! Hon måste verkligen vart helt slut hihi!

Middag och bad efter lillan vaknat och sedan blev det natt för både sambo och dotter. Har sen kl åtta haft egentid. Vilket såklart är skönt till en början men sen blir man smått rastlös "vad ska jag nu göra" går om & om i huvudet. Känns som nått saknas. Ne, nu ska jag försöka ta vara på tiden och städa undan lite och sen göra natten.

KOMMENTARER

var det bra på träffen btw? jag var nere i övik hos mina föräldrar så hann inte alls dit då tåget gick hem kl 12 :/

men på onsdag tänkte vi komma på babycafe´t :)

2011-10-17 // 10:52:54

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback