Fina höst dagar.

Både igår och idag har varit två fantastiska dagar som spenderats med Eva och William. Igår drog vi iväg på en stan runda som började med en lunch och sedan shopping! Fick hem mig både saker till hemmet och kläder till Sofi! Jag får själv åka ner på stan en annan dag i veckan för att shoppa lite åt mig, vill ha mysiga koftor i höst och vintern som kommer. Hemma blev det en lugn kväll som bestod av film och gott med sällskap av lillebror J!

Idag började vi med en sen morgon eftersom Sofi inte ville sova! Här hemma är det nämligen Sofi som bestämmer haha ;-) Efter vi gjort oss klar knallade vi ut och hem till en tjej från föräldragruppen som hade klädparty m. märket blingo. Efter allt lyssnande om kläderna så blev det självklart lite kikande på dom och oj så fina de var, men alldeles för dyra för mig! Men barnen fick iaf leka lite och lite fika slank även ner sen promenix hem för bus och middag! Mot kvällen blev det en promenad sen ett kvällsbad för lillan och bums i sängs! Hon har nu sen två timmar tillbaka sovit, och inte somande hon vart som helst inatt! Hon ligger nämligen i sin säng och sussar! Vi hoppas på en hel natt i spjälsängen hennes. Hon är ju faktiskt stor tjej nu hihi!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback