Tapettsering

Hemma håller vi i fullt ös på att tapettsera, både hall och vardagsrum. Jag har sen i onsdags sovit borta med lillan herrarna får jobba i lugn och ro. De första två nätterna sov vi hos syster och nu sover vi hos mamma. Vi har haft riktigt mysiga dagar och vaknat med nära omkring oss. Imorgon hoppas jag att det är klart så vi kan börja med våra rutiner igen, det har blivit helt omkastat. Sofi känner nog av att vi inte sover hemma, hon vaknar mest hela tiden, somnar sent och vaknar tidigt, halv 7 eller 6 börjar hon böka eller vaknar för dagen. Annars har vi haft det bra. Idag har vi varit och hälsat på syster och sen drog vi över till pappa för middag och spel. En riktigt trevlig kväll, och självklart vann man över alla ;-)

Imorgon ska jag och lillan iväg till farmor och farfar för att fira farmor som till veckan fyller år. Sen hoppas jag att hemgången går till VÅR lägenhet men tror svagt på att det är klart tills dess. Vi får se. Håll tummarna!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback