En måndag ute i det fina.

Ny vecka, nya tag. Veckorna går så fort, inte så fort att jag inte hinner med utan nog hinner jag verkligen med! Känns som jag knappt njuter av lugnet och ser till att koppla av utan här hemma är det jämt spring i bena. Här ska göras både det ena och det andra. Detta har verkligen satt sina spår.. Jag har både ont i ryggen och är extremt trött hela tiden! Har konstant varit trött hela veckan som varit, jag måste verkligen försöka lägga mig i normal tid så jag inte vaknar av huvudvärk. Klockan börjar redan bli mycket så snart är det väl dags för sängen!

Idag har vi hunnit mycket, som om det var ovanligt haha. Dagen började med en tripp ut, och där stannade vi ända tills det var dags för en nap för lillan! Hon tog sig ingen nap förns klockan 16.00 då vi var hemma, en timme senare var det upp och spring! Igår var det i princip likadant. Innan vi for iväg till Tuvas 2års kalas så såg jag till att Sofi fick sig en nap för att inte vara trött. När vi väl var påväg hem slockande hon yttligare för en nap! Kanske dags och se över hennes sovrutiner, hon behöver nog inte 3 stycken napstunder längre. 2 vore nog lämpligare.

Som sagt, hela dagen spenderades ute! Det var ett riktigt skönt väder att spendera ute, och det tyckte lillan garanterat också. Leendet sken utåt och ögonen for kors och tvärs för att hinna med att kolla på allt! Nog har Sofi varit med om en hel del spanningar i helgen. När vi var och firade Tuva var det en massa nya trevliga ansikten att kika på, barn som sprang och lekte och en mini hund som också var nyfiken på alla! Det var god tårta och trevligt sällskap, Elin kirrade ett kanon kalas åt sin fina dotter



KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback