Noliamässan - loppis

Godkväll. Lillan har just gjort natten, en övertrött dam hade jag att hanskas med men tillslut så knoppade hon! Hon har inte alls sovit mycket idag, det är ju så mycket annat att se och göra. Varför sova lixom? Haha. Blir nog en bra natt. Hon har de två senaste dagarna sovit 5 och 6 timmar i sträck! Det börjar likna tiden då hon var pytteliten. Skönt för mamma och pappa att få lite sammanhängade sömn.

Jag och Sofi har idag hängt med lilla Tuva och Elin. Vi drog ner till barnloppis på Noliamässan och snacka om folk! Tror hela Umeås mammor var där och handlade. Tillslut gick vi ut därifrån så fick jag i lugn och ro gå in igen och kika medans Elin passade ungarna. Jag kom hem med två böcker, ett par stjärn byxor och en cool elefant galge! Sedan begav vi oss till stan för fika. Elin bjöd då Sofi somnade vid kassan så nästa gång bjuder Pernilla! Kort som gott en trevlig dag.

KOMMENTARER
» Elin

Gilla knappen ;)

2011-09-03 // 22:37:31

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback