1 April

April, april din dumma sill.. Ja, idag är det första April! Dagen man faktiskt får luras lite, har ni blivit lurade något? Det har då inte jag (inte vad jag vet iaf haha). & man kan ju undra när allt snöandes ska ta slut? Jag är less. Jag vill ha sommar, helst nu. Idag har vi iaf haft en riktigt slappar söndag! Jag fick sovmorgon, har sett ett x antal avsnitt av DHW, lekt med lillan och just framkallat över 100 bilder. Nu blir det soffläge, mys och lek med familjen.

Gårdagen bjöds på tjejsnack, spel, snacks (ost, kex, choklad, vindruvor och päron) och vin. En helt underbart trevlig kväll spenderad med super trevliga mammor! Det blev sent, men har man trevligt är det lätt att glömma bort klockslagen hihi! TACK tjejer!!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback