UPDATE FOR U!

Ursäkta för en liten bloggtorka, men nu är jag tillbaka! Dagarna sen onsdags har bestått av besök och jobb! I torsdags fick vi besök av Jenny och Petra och deras barn, det var lika trevligt som det alltid brukar vara med dessa två härliga tjejer! I fredags och söndags jobbade jag hela dagar och då är man rätt så slut när man kommer hem, då passar jag hellre på att bara slappa i soffan än att sitta vid datorn. Annars har vi bara tagit det lugnt, gått promenader, varit ute på balkongen och busat och ätit gott!

Idag har vi umgås med Petra och barnen, vi tog oss en promenad till Ersbodas handelsområde och kikade lite. Jag fick inte hem mig ett par skor idag heller men ett par gardiner som skulle sitta fint i sovrummet blev det. Efter den svängen for vi hem och inväntade pappsen som varit och jobbat, som han även ska göra imorgon, dagen efter det och efter det.. Ja, hela veckan vill säga. Så vad jag och lillan ska hitta på tar vi dag för dag, mycket mor och dotter häng blir det iaf hihi! Det gillas.


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback