Ingen vår så långt ögat når.

Både igår och idag hade vi planer om att vi skulle ner på stan och kolla. Men av samma anledning, dvs pga det dåliga vädret så skippade vi det. Det är ju trotts allt roligare att vara ute på stan när det är fint väder. Vi får helt enkelt ta det när det är lite solsken ute. Vart är du efterlängtade vår?

Men vi satt inte hemma för det, vi fick ett samtal strax över 3. Vi fick frågan om vi skulle följa med till busplaneten för lite lek och bus. Vem tackar nej till det? Inte då vi. Vi for ner dit och busade lite med Katta och Emma med deras busungar Hugo och Carl. Super kul var det! Denna gång vad andra gången för oss och nu var vi inte på lill avdelningen utan idag utforskade vi heeeela busplaneten, vi klättrade, åkte ruschkana, lekte i bollhavet och kröp upp och ner. Behöver jag ens säga att vi mammor fick oss ett träningspass? 1 timme räkte gått och väl. Sofi vart helt slut och för 1 timme sen gjorde hon natten. Nu blir det soffläge för denna mamma och sedan sängen.

KOMMENTARER
» Lina

Oh vad roligt att du är med o tävlar! :D

Tänkte bara säga att om du gör om och gör två kommentarer med fb liken och tipset om ditt blogg så får du 3 vinstchanser istället för en, eftersom jag kommer köra och slumpa numren på kommentarerna så måste alla vinstchanser ha en egen kommentar. :)



Hoppas allt är toppen med er! kram

2012-04-22 // 14:25:27
» Sussi

Fin blogg pörni (a' possposs.

2012-04-22 // 16:14:36
» Lina

Har utmanat dig på min blogg :)



Kramar

2012-04-22 // 21:54:11

Kan du skriva en förlossningsberättelse? :)

2012-04-24 // 20:50:54

Hej! Jag tänker inte skriva ut någon förlossningberättelse, den vill jag behålla för mig själv, min familj och nära :-)

2012-04-24 // 21:57:49

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback