14 Augusti

Dagarna rullar på som vanligt, i full fart. Igår begav vi oss mot stan med ett helt tjejgäng. Mammor och barn, i hopp om att barnen skulle vara snälla. Ja, visst var dom det. Lite spring och skrik får man ta om man bestämmer sig för att ta med sig sina barn på stan(aldrig igen som man brukar säga men så blir det aldrig). Dom spenderade hela över 4 timmar på stan och det borde dom få applåder för. Väl hemma var jag slut(!) så jag gick och la mig en timme med lillan så jag senare skulle fungera och det behövdes. Lillan fick liten febertopp mot kvällen och var rätt grinig, det är tand nr 12 som står på tur att dyka upp.
 
Idag började jag och lillan med ett bad och sedan en tripp till biblioteket med kusinerna för att låna hem lite böcker, och böcker fick vi mer än planerat med oss! Här ska det läsas i massor, speciellt MAX böckerna. Vi drog sedan hem till oss för lite mer lek och bus. Ikväll har vi lekt med vännerna, William, Alwa-lii och Loie med mammor. Vi gick till dagisplatsen så dom vänjer sig lite med lekparken eftersom dom snart börjar. 6 dagar kvar för Sofi..
 
Dessa namnlappar kom igår.. nu blir det att stryka fast dom på Sofi's kläder.

KOMMENTARER
» Ida

Så smarta! Vart har du beställt dem? :)

Svar: Namnlappar.se är dom från! :-)
Pernilla

2012-08-18 // 23:18:01

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback