En fin dag.

Idag började jag och min träningskompis Elin dagen med en timmes gym, då åkte även mina nya Nike skor på! Jag är så nöjd över mitt köp, dessa kommer användas väl. Jag kommer nog börja med många powerwalks framöver också. Hihi! Efter det blev det städ och dusch inför kommande besök, men innan vi mötte upp fin besöket gick jag och lillan ut för lite lek i lekparken.
 
När besöket kom bjöd vi på lasagne och kaffe m. kärleksmums efteråt. Det blev mycket lek och bus. Sara blev barn på nytt hihi och nu har hon iaf nyss farit, efter x antal timmars tjejsnack! En super mysig dag.
 
Jag igår som powerwalkar på jobbet.

KOMMENTARER

haha ja man kan ju inte annat än att bli barn igen när man träffar söttösen! =)

Svar: Hihi! Hon gillade det :-D
Pernilla

2012-08-20 // 21:28:04

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback