Höst?

Ursäkta för bloggtorka, det är mycket som har hänt nu på sluten så varken tid eller lust har funnits. Jag hoppas att den är tillbaka nu. På senaste till har jag och sambon som sagt inskolan lillan på dagis, hon verkar trivas och vi har svårt att förstå att hon blivit så stor, i torsdag satte vi oss ner i soffan helt själv och bara "jaha, vad ska vi nu göra?". Det ekar i lägenheten när hon är på dagis men inte ska vi klaga vi har ju tusen saker att göra som vi inte haft möjlighet till förut, projekt som bara står och skriker på oss. Nu ska vi sätta igång med våra små to-do's när vi båda är lediga och lillan på dagis. Annars har jag även hunnit umgås med vänner och familjen, firat pappa, varit barnvakt, shoppat och varit ute och dans med vännerna. Dagarna rullar som sagt på i vanlig ordning men bristen på utelekar ekar, vad håller vädret på med? Det vart en sen sommar och tydligen en kort och dålig sådan. Är jag helt ute och cyklar om jag säger att hösten är här? Visst är hösten mysig på sitt sätt men det fina vädret kunde faktiskt ha stannat längre. Förra året kom hösten inte förns i slutet på Septemer om jag inte minns helt fel.

KOMMENTARER

Nej det kan man tyvärr inte, men det står stabilt, iallafall på vår lurviga matta :D

2012-09-06 // 11:20:53

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback