Im back

Likså som vädret pendlat upp och ner har även jag pendlat. Efter en jobbhelg fick jag som vanlig sådär ont i huvudet, för lite sömn resulterar som vanligt detta migrän liknande symtom. Igår efter jag att jag varit och klippt mig låg jag död i soffan, och där låg jag ända fram tills att jag vaknade över att sambon bad mig gå och lägga mig (jag hade visst somnat hihi).
 
Men nu är jag pigg och alert, bara sådär.. efter en bra sovandes natt wiho! & inte nog med det, vi vaknade av att det var sol ute! Efter lunch packade vi väskan och drog iväg till gammelfarmor och gammelfarfar för middag. Mysigt och trevligt som vanligt.
 
Sofi som igår plaskade runt i alla vattenpölar hihi!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback