23 december

Idag är det 1 dag innan julafton, 4de advent, dan före doppare dan. Vi är nu strax framme vid den dagen man blir barn på nytt. För visst är det underbart med jul, alla dessa traditoner man år ut och år in har skapat. Vi har under alla år firat på samma ställe och på samma vis. Jag älskar att det är så, för det är jul för mig.
 
All julstress man haft kan man nu lägga bakom sig, och tänka "nästa år ska jag vara i god tid". Som man alltid tänker men i vanlig ordning blir det på nått tokigt höger inte alls så :) Idag slog jag in det sista julklapparna och som tur var hann de bilder jag på tok försent beställde hem(det enda jag varit stressad över om jag ska vara helt ärlig). Trotts att jag jobbat 6 av 7 dagar i veckan har jag endå hunnit med mycket, firat lillajulafton med vännerna där vi käkade jultallrik och barnen fick en julklapp av tomten, varit och lunchat och shoppat det sista inför jul med syster och vän, blivit bjudna på middag och slagit in julklappar. Imorgon får jag min ledighet, jag är ledig enda till nästa år(låter sådär extremt länge haha). Ne, nu ska jag fortsätta jobba så jag önska er en underbar julafton. God Jul ♥

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback