"baka baka liten kaka"

Som vanligt så brukar jag alltid köpa något till min Sofi när jag är på stan eller dyl. Spelar ingen roll vad eller hur litet, eller stort. Igår blev det iaf hemköpt ett par pepparkaksformar och en pepparkaksdeg för här ska det bakas minnsan. Jag tog fram allt, och tänkte att vi idag bara bakar för cirka 1/4 av degen så vi kan baka andra dagar med - vilket var en bra tanke nu när jag blickar bakåt. Jo, vill ni veta varför? Vi fick ut 9 pepparkakor och resten hamnade i lillans mun. Kan ni tänka er hur mycket hon hade ätit om vi tagit hela? Eller hälften? Haha, stackars lilla magen men gott, det kan inte ens jag säga att det inte är. Längtar redan tills nästa gång hihi ♥
 

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback