December månad.

Här hemma börjar vi återigen komma till form, efter några dagar av extrem illamående och förkylningar så är vi på banan igen. Värst av allt har nog varit min dumma halsont som bränt sönder min hals, jag har inte ens kunna dricka min favorit här hemma - vatten vill säga.
 
Igår fick jag äntligen ut och ta mig lite frisk luft, efter ett par dagar här hemma. Det varande dock inte så länge, väl nere på stan fick jag ett samtal från förskolan att Sofi hade spytt (?!). Jaha, det var bara att efter tjugo minuters vandring hoppa in i bussen med vännen. Jag och Sara for och hämtade Sofi, for hem till mig och käkade lunch och tog det lugnt tills sambon kom hem. Vi återvände till stan och slutförde våra inköp och avslutade dagen med en fika på NK.
 

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback