Komma och skall.

Nu är vi redan inne på en ny vecka, vi är nu inne på sista veckan innan julafton alltså. Helt galet att vi redan är där? Eftersom denna vecka för det mesta av jobb, alla dagar förutom torsdagen så ja, i stort sätt kommer jag pendla mellan hemmet och jobbet så det lär gå rätt segt framåt. Det blir för det mesta så när man har vaknatt på schemat.
 
Men det är skönt att man haft en ledig helg, då den innan beståd av jobb, julfest och en "40 dagar"-fest. Denna helg har varit mysig. Vi har hunnit med allt möjligt, vi har bakat, handlat julklappar, varit på badhuset och gjort sånt där som man måste - städat och tvättat. Men utvilad är jag och kommer det är nog det som håller mitt humör uppe inför vad som komma och skall(veckans jobbande alltså haha).

 
Nu ska jag snart sätta mig och fixa de näst sista julklapparna, hur ska jag hinna allt? Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar. Nä, nu ska jag sätta igång för om en liten stund ska jag hämta hem lillan som fick fara iväg till förskolan lite tidigare än vanligt eftersom jag skulle iväg på möte och herrn på skola.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback