Sofi's önskelista till tomten.

Julen börjar närma sig och vi är redan inne på 11 december. 13 dagar kvar.. har ni börjat räkna ner? Inte jag faktiskt, inte än iaf. Jag känner mig inte alls stressad, borde jag vara det? Jag har inte alls köpt många julklappar och har x antal kvar men ja, som sagt - jag känner lugnet. Gjorde iaf bort alla Sofis julklappar idag.
 
Eftersom denna dag mest är till barn så tänkte jag slänga in Sofis önskelista för i år, som jag gjorde sist ni minns. Sofi är ett barn med massa favoriter, hon har fått många favorit leksaker nu på slutet och man märker verkligen vad hon brinner för. Här är en del (resten ska pappa och mamma köpa så det får inte vara med på önskelistan hihi).
 
Pussel
Böcker
Kläder i strl. 92/98
Dockvagn från jabadabado.
Dockor
Bilar
Pysselsaker
Sängkläder
Låtsas mat i trä/tyg
 

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback