2011 / 2012

Nyår var i sin helhet mycket trevlig, vi åt god mat, drack god dricka, spelade sällskaps spel tillsammans med trevligt sällskap! Dagen började med sovmorogon och sen började klädjakten. Jag hade ju sagt att jag skulle stå som en tok och pröva kläder kvällen innan men så blev det inte alls. Ist stod jag 2 timmar innan avfärd och rotade fram kläningar, en efter en, och tillslut hittade jag en. Jag valde att ta en kläning som jag för 2(?!) år sen använde på en väns förlovnings fest. Helt galet att den fortfarande satt som ett smäck. Men allt klär ju en skönhet, inte sant? hihi!

 

Nyårs menyn:

Förätt: Ost&kex, vindruvor, chilinötter och ölkorv.

Huvudrätt: Kyckling i ugn m. sås, ris och majskolv.

Efterrätt: Kaffe och pannacotta.

 

Efter vi ätit oss mätta så påbörjades sällskaps spel i fullamuggar. Tror vi höll på just innan tolvslaget då vi var tvugna att avbryta för att skåla in det nya året. 3...2...1...SKÅL! Året 2011 har varit fantastiskt, nog det mest underbaraste och lyckligaste år jag haft. Inte så konstigt, jag fick min efterlängtade dotter jag gått och burit i hela 40 veckor. Det har varit en händelserikt år med mycket framsteg! Jag hoppas på mer framsteg, både från mig och lillan. Under 2011 har jag växt så mycket, till det positiva! Jag ser framemot 2012 - nytt år, nya möjligehter!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback