Oplogade gator

Idag stod föräldraträffen på schemat. Vi har alltså kämpat med att gå på oplogade gator idag. Vi vart helt slut i kroppen, ont i ben och armar och humöret höll på att brista. Vi hade lite mer tur vägen hem då det var lite bättre plogat. Det var som vanligt en super trevlig dag på ÖF! Eftersom jag var så slut och trött så tyckte jag att jag förtjänade chocklad, för att bli lite gladare. Så vi svängde förbi konsum innan hemfärd men väl hemma kändes inge sug på varken mat eller chocklad. Vi la och på soffan och somnade isf haha :)

Igår var jag och lillan och hälsade på vår tjockmagade kompis som har en liten kompis till Sofi i magen som vi väntar ivrigt på! Åh, vad vi snackade - bäbis snack såklart. Både livet i magen och utanför. Senare fick vi besök av en liten kille på 4 månader, då vart Sofi glad hihi. Väl hemma blev det bara mys.

KOMMENTARER
» Idha

Tack =) Den 12 Juli som de verkar men kan vara innan också. Ska på ultraljud i slutet på februari. =) Kram

2012-01-20 // 10:21:34

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback