Njuter av sommaren

Först och främst tänkte jag bara meddela att eftersom blogg har ändrat lite och kommit med en svar knapp på komentarer så svarar jag numera där, mycket enklare hihi! Så om ni inte tror er få nå svar så får ni faktiskt det, gå bara tillbaka till det inlägg ni skrev i så finns svar där! Sen eftersom jag inte är så duktig på att blogga numera så kan ni finna mig på instagram, där uppdaterar jag dagligen. Jag heter pernillaaaaa där.
 
Annars njuter jag förfullt av det fina vädret och försöker ta vara på de lediga dagar jag har. Trotts att jag vart tvungen att jobba heldag igår, så njuter jag. Jag försöker hinna med att träffa alla fina omkring mig. Denna vecka har jag hunnit med att hälsa på både mor och far, haft middags och kaffedejter, busat med vänner i sanden, gymmat och fått sovmorgonar. I sin helhelt en underbar vecka med massa trevligheter.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback