Sista Juli

Idag började jag dagen med ett träningspass, nu var det faktiskt en vecka sen sist men p.g.a. av jobb och stughäng  fanns det ingen plats för nå träning. Men nu är jag tillbaka och imorgon väntas även ett till pass för mig och min nya träningsvän! Blir mycket roligare och träna om man har någon med sig hihi! Efter en dusch for vi iväg för att inhandla en ny kaffebrygga då vår förra gick sönder, väl inne på netonet kunde vi inte hålla ögonen borta från barnenshus så vi traskade ju oss självklart in dit för att kika, vi kom oss ut med ett regnset till lillan! Nu är vi snart redo för dagis hihi! Apropå dagis, nu börjar hon snart. 20 dagar kvar..
 
Efter middagen hann vi även med utomhus bus med fina Eva och busungen William. Dom klättrade, åkte rutschkana, gungade, sprang och käkade upp halva sanden haha. Underbara barn ♥
 

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback