Sömn, jobb osv.

Äntligen kom det en natt med bra sömn, för oss alla. Efter att ha jobbat 51h på en vecka sätter sina spår, sista dagen var jag inte pigg någonstans, helt utmattad. Jag fick inte heller den sömn som jag hoppades på den natten, lillan bestämde sig nämligen för att böka enda till klockan 6 på morgonen, efter det sov hon, enda till halv 11. Men nu kan jag med glädje meddela att inatt sov hon, vi alla sov som stockar. Behöver jag nämna att det var skönt? Jag tror ni förstår det, hihi!
 
Men nu är jag äntligen ledig efter en vecka med 5 dagars jobb, en vecka där jag jobbat 51(!) timmar, helgen bestod av 32(!) timmar. Det var kämpigt och med den lilla sömn jag fick gjorde det inte bättre men jag klarade det. Att jag i lördags dessutom fick mig en natt utan lillan och sambon gjorde det inte så mycket bättre, jag vaknade med jämna mellanrum som vanligt.
 
Nu kan jag iaf pusta ut och känna mig välförtjänt en veckans ledighet. Veckan som kommer efter det är värre än den som varit, jag jobbar natt och helg, 56 timmar som allt. Usch, jag vill inte ens tänka på det. Jag ska ta vara på denna vecka, och hittills har jag lyckas bra med det.
 

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback