Workin' out

Söndagen, gårdagen alltså. Den spenderades som den brukar göra hos de flesta - med bara mys. Men just innan det där mysandes drog jag och en tjejkompis först iväg och gymmade. Oh vad vi kämpade på. Sommar 2013 here we come hihi! Direkt när jag sedan klev in genom dörren möttas jag av en tjej som vill "boba" om hon får säga det själv och inte tackade jag när till det, de passade ju perfekt med ett bad efter ett kämpigt träningspass.
 
Vi får se om jag orkar mig på yttligare ett träningspass ikväll igen. Jag ska iofs ut på en promenad senare med syster så jag kanske skippar det, vi får helt enkelt se. Nu ska jag iaf göra lunch, sedan göra oss iordning för den där promenaden.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback