4 Juni

Vilken härlig dag vi äntligen fått. Hela dagen har varit i full gång sen starten. For iväg med en vän och köpte nya krukor och käkade lunch. Resten av dagen har bestått av plantering, middags bjudning, solning och utelek. Jag hoppas det fina vädret nu består.

Ihelgen har jag haft bloggtorka, dels för att vi håller på att göra om datarummet och då ställt bort datorn. Vi har ist roat oss med att spakla och måla, hängt på busplaneten med William och Eva och även då shoppat, fått besök, cyklat  runt med Sofi på sittstolen för att besöka barnenshus för att köpa kritor, varit på dop och träffat tjejerna på en middag ute på stan. Det har jag ända sen torsdags roat mig med. Kort som gott.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback