Älskar att fånga ögonblick!

Just överfört 1706 bilder från mobilen!? Helt sjukt vad mycket bilder jag samlat på mig under bara 1 månad. Det mesta är från Lund resan, och på min finaste dotter. Tänkte lägga upp ett bildregn från när vi var i Lund, men inte idag utan det får bli en annan dag framöver. Appropå Lund, jag saknar faktiskt min syster m. familj jättemycket! Trotts att vi pratar i telefon/skickar sms dagligen och jag vet att dom har det bra och vad dom gör så vill jag heldre ha dom här. Men snart kommer dom ♥

Även idag har vädret varit bra. Dagen började med att avsluta datarums projektet. In med alla grejer (dvs snyggt och prydling), vi rensade alla papper och satt in dom fint i pärmarna. Vi har varit duktiga, speciellt B som trotts allt gjort det mesta med rummet. Efter det blev det storhandling, middag och en kaffe med Elin och Sophie, plus en liten promenad. Imorgon väntas en besök på mormors grav, matning av änder och tivoli inne i stan!

Sofi plockar blommor


KOMMENTARER

Jag saknar dig med! Saknar er alla!

2012-06-10 // 17:46:44

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback