Tick-tack, tick-tack

Nu börjar min ledighet sakta men säkert ta slut. Det har varit riktigt skönt att vara ledig och få lite kraft inför kommande jobbhelg! Under mina två jobbande dagar, mån och tis har jag även hunnit mycket, det var sånna här delade turer. På måndagen hann jag hälsa på morfar på sjukhuset och luncha med mamma och lillasyster, dagen efter hann jag med ett besök på stan med mina favoriter.
 
& under mina lediga dagar har jag umgåtts med syster m. familj, käkat middag ute och städat, samt tvättat i massor! Det är skönt med ledighet. Hela nästa vecka är jag ledig, då ska jag njuta varje sekund! Jag hoppas bara att vädret ska blir lite bättre, så man kan hitta på massa trevligheter, såsom sand- och lekparkshäng, grillning och solning.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback