Vaket busfrö

Bara jag som soverextremt dåligt på nätterna då jag dagen efter ska fara iväg och jobba? Vaknar upp flertals gången och ibland i panik om att jag försovit mig. Usch, jag hoppas inte det fortsätter så. Direkt efter gårdagens heldags jobb somnade jag, vilket inte alls var nå konstigt pga av de vakna stunderna jag haft under natten. Jag sov iaf enda fram till 8 då jag lika så fick stessa iväg för dagens APT. Väl hemma hann jag bara byta om för att fara iväg med syster m. barn till barnenshus för att inhandla en present till morgondagens födelsedagsbarn.

Sofi fick av sin kära mor sova en stund när vi var påväg hem från barnenshus.. jag ångrar lite smått att jag nu tog det beslutet. Ni kan ju gissa vem som springer runt här hemma och total vägrar sova. Jo, Sofi. Jag har just legat i sängen och läst godnattsaga och försökt få hon att somna och tillslut gav jag upp. Tur att vi alla är lediga imorgon ♥

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback