Får vara hemma med mina favoriter och gosa ist.

Morgonen började med två hesiga tjejer. Har vi gått och blivit sjuk blev min första tanke, men ju mer klockan tickade framåt så började våra röster bli till det normala. Här har vi inte tid för några sjukdomar. Efter en massa lek med de nya leksakerna drog jag mig iväg för jobb, trodde jag iaf! När jag väl var framme på jobbet möttes jag av chockande blickar, som vad gör du här? Ja, självklart jobbade jag inte. Efter ett schema byte hade dom glömt kontakta mig. Hm, det var bara att sätta sig på bussen för hemgång. Skönt att vara hemma trotts allt. Nu blir det middag och mys med mina favoriter! Hoppas ni andra haft en bra dag!


KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback