Mammasjuk, utvecklingsfas eller en tand på G.

Antingen är vi inne i någon slags utvecklingsfas eller så håller lillan på att få en ny tand. Annars har hon nog bara gått och blivit mammasjuk. Ja, det är inte lätt att vara liten. Det senaste dagarna har Sofi varit som en liten svans, hon håller hårt om mig vart jag än går, hon går och drar i linnet/tröjan för att hon vill bli buren.

Morgon gjorde hon redan kl 6 imorse, och tidigare har hon vaknat halv 5, 5 för att vara uppe ett tag och sedan sussa om igen. (?) Mammas lilla hjärta som sover så oroligt och har det besväligt. Vad det än är så hoppas jag att det fort är över, för hennes skulle (och våran). Det är jobbigt att inte veta vad som står på..



Sofis satt sig och ritade tidigare idag ♥ (Nu är det nog dags och fara och köpa hem lite kritor)

KOMMENTARER
» Lina

nu är det min tur att vara seg att svara :P



Jorå det är bara bra med oss, lite omställning att börja jobba nu när man har varit mammaledig men det går över förväntan :)



I sommar ska jag jobba heeela långa sommaren :/ men eventuellt far vi en kort visit till gotland och tittar på pippishus, tror stor tjejen skulle älska det :D Hur är allt för er? läste att Sofi hade det lite jobbigt säkert tänder.. Alva har blivit lite likadan tror det även där är några nya tänder som är på gång. Annars är de en sån där fin utvecklingsfas som man aldrig blir riktigt klok på :P



Har ni några planer för sommaren? :) Kramar!

2012-05-30 // 23:00:34

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback