Vardag

Jag har aldrig känt en sån otrolig hemlängtan som jag de senaste dagarna gjort. Vi har haft fantastiska 2 veckor i Lund spenderat med syster m. familj! Det har verkligen varit super trevligt att få vara på semeter och bara få koppla av och få komma bort från vår vardag men hemma är hemma, och det är verkligen som man säger 'Borta bra men hemma bäst.' Jag rent av sken när jag steg innanför dörren igår, och jag kunde inte slut le av hur glad jag var att vara på hemmaplan. 

Nu är vi hemma och vi har redan träffat ett x antal av folk, och mer besök blir det. Jag har saknat så mycket, min familj, mina vänner, min säng, mitt kaffe, mitt bloggandes, min vardag helt enkelt. Det ska bli skönt när vi kommit in i våra rutiner igen, speciellt lillans, men det får vi ta lite successivt.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback