Nytt och fint.

Eftersom det var ett himla tag sen jag skrev här sist kanske jag ska börja med en liten uppdatering av vad vi sysslat med. Nu vet ni ju alla, om ni läst inlägget innan att Sofi haft vattkoppor. Vi håller annars på med att renovera köket eller renovera var hon att ta i lite, vi håller på att tapettsera om. Jag har glömt o ta en före bild men ni ska såklart få se resultatet när vi helt är klart. Väntar själv med spänning. I onsdag var jag en sväng på IKEA med ett gäng tjejer och shoppade, vart ett nytt vardagsrumsbord, handfatsskåp, saker till kontoret, kökssaker och julklappar till dottern. Som vanligt kommer man hem med världens största leende, och är så nöjd med inköpen. När det sedan kommer till att bygga ihop allt man köpt vill man bara slänga ut dom med huvudet före - är en annan femma, tills resultatet visar sig.
 

KOMMENTARER
» Elin

Vad mysigt det ser ut :)

Svar: Tack!
Pernilla

2012-11-04 // 20:19:37

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback